Συνδιδασκαλία στο μάθημα της Φυσικής με τη χρήση του project ως μεθόδου διαφοροποίησης (2024-25)

Στο πλαίσιο της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης: “Εφαρμογές πρακτικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας-μάθησης για την υποστήριξη ... της ένταξης ευάλωτων ομάδων μαθητών/-τριών και μαθητών/-τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες”,
Άξονας 1: Διδασκαλία, μάθηση και αξιολόγηση της Αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδα, στο μάθημα της Φυσικής Α΄ Λυκείου
υλοποιήθηκε διαφοροποιημένη διδασκαλία μέσω project με θέμα: “ Αρχαίες Ελληνικές Εφευρέσεις και η σύνδεσή τους με το σήμερα”.
Οι μαθητές του Τμήματος Ένταξης οργανώθηκαν σε ετερογενείς ομάδες με ρόλους (ερευνητή, γραφέα, παρουσιαστή),
ερεύνησαν, συνέλεξαν και συνέταξαν υλικό με συνεργατική γραφή και παρήγαγαν παρουσίαση PowerPoint, δίγλωσσο έντυπο και βίντεο.
Η συνδιδασκαλία έγινε από τους εκπαιδευτικούς: Κούση Αλεξάνδρα, Φυσικός ΕΑΕ, Φλουρή Ελένη Φυσικός γενικής αγωγής και Ρεΐση Φλώρα, Φιλόλογος
(για την παρουσίαση του φιλοσοφικού υπόβαθρου -Αρχαίοι Έλληνες Προσωκρατικοί Φιλόσοφοι).
Τέλος, παρουσίασαν τη δουλειά τους στους συμμαθητές τους της γενικής τάξης, στο πλαίσιο της συνδιδασκαλίας του μαθήματος της Φυσικής.
Για την αξιολόγηση, συμπληρώθηκε ερωτηματολόγιο στο τέλος της παρουσίασης, από εκπαιδευτικούς και μαθητές.