"The teacher burnout and the new educational reality ..."
.
Τελευταία μέρα κινητικότητας στην Ισπανία (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
Ολοκλήρωση της κινητικότητας του 4ου ΓΕΛ Ρόδου στο Sopuerta της Ισπανίας ...
3η και 4η μέρα κινητικότητας στην Ισπανία (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
3η και 4η ημέρα της κινητικότητας των μαθητών του 4ου ΓΕΛ Ρόδου στην Ισπανία. ..
Δεύτερη μέρα κινητικότητας μαθητών στην Ισπανία (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
Δεύτερη ημέρα της κινητικότητας μαθητών του 4ου ΓΕΛ Ρόδου στην Ισπανία στο πλαίσιο της Διαπίστευσης Erasmus...
Πρώτη μέρα κινητικότητας μαθητών στην Ισπανία (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
Πρώτη ημέρα της ομαδικής κινητικότητας μαθητών του 4ου ΓΕΛ Ρόδου στο σχολείο Centro San Viator, Sopuerta...
Φιλοξενία του ιταλικού σχολείου Giosuè Carducci (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
Κατά την εβδομάδα 31 Μαρτίου-4 Απριλίου 2025 το 4ο ΓΕΛ Ρόδου φιλοξένησε μία ομάδα επτά μαθητών και δύο εκπαιδευτικών από το ιταλικό κλασικό λύκειο Giosuè Carducci..
Καλό Πάσχα (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Ανακοινώσεις
Ο Διευθυντής και ο Σύλλογος Διδασκόντων ...
Διαγωνισμός ορθογραφίας / Concours de dictée (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: E-Twinning
Την Τρίτη 08/04/2025 οι μαθητές του τμήματος Β3 που διδάσκονται την γαλλική γλώσσα και συμμετέχουν στο έργο e-Twinning “Petit à petit l’oiseau fait son nid … en FLE” ...,
Στη σκηνή του SciYouth TALKS@Rhodes το 4ο ΓΕΛ Ρόδου (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Στη σκηνή του SciYouth TALKS @Rhodes βρέθηκαν το Σάββατο 5 Απριλίου 2025 μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ Ρόδου...
Γαλλο-γερμανικό πασχαλινό έθιμο στην αυλή του σχολείου (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Την Πέμπτη 3 Απριλίου 2025, στην αυλή του σχολείου μας, οι μαθητές του τμήματος Α3 τήρησαν το γαλλο-γερμανικό έθιμο του κυνηγιού του πασχαλινού αυγού...
Είναι η γη επίπεδη? Το πείραμα του Ερατοσθένη "αλλιώς"! (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Η Γη είναι σφαιρική ή επίπεδη; Και πώς αποδεικνύεται αυτό; Ως μικροί αστρονόμοι, μαθητές από δώδεκα νησιά του βόρειου Αιγαίου και των Δωδεκανήσων συμμετείχαν ταυτόχρονα σε ένα κοινό πείραμα, που συντονίστηκε από το Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών στοπλαίσιο του προγράμματος UniversALL, με σκοπό να αποδείξουν το σχήμα της Γης.
Ενημερωτική Εκδήλωση για τον Σχολικό Εκφοβισμό στο 4ο ΓΕΛ Ρόδου (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Το 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου διοργανώνει ενημερωτική εκδήλωση με τίτλο: «Πρόληψη και Αντιμετώπιση περιστατικών ενδοσχολικής βίας και σχολικού εκφοβισμού – Οικογένεια και Σχολείο», την Κυριακή 6 Απριλίου 2025, στις 18:30, στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου.
H Oμάδα Θεάτρου Επιστήμης συμμετέχει στο Sci Youth TALKS (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Διαπίστευση
Η Ομάδα Θεάτρου Επιστήμης του 4ου ΓΕΛ Ρόδου. σε συνεργασία με το Πρότυπο ΕΠΑ.Λ. Ρόδου θα συμμετέχει στα θεατρικά δρώμενα του SciYouth TALKS....
Το 4 ο ΓΕΛ Ρόδου στην «οικογένεια» των eTwinning schools (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: eTwinning SCHOOL
Για 2 η φορά το 4ο ΓΕΛ Ρόδου κατακτά μια θέση ανάμεσα στα βραβευμένα σχολεία eTwinning schools! ...
Πέντε μαθήτριες στη σκηνή του SciYouth TALKS@Rhodes (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Το Σάββατο 5 Απριλίου 2025, στη σκηνή του SciYouth TALKS, πέντε μαθήτριες του 4ου ΓΕΛ θα εμπνεύσουν το κοινό παρουσιάζοντας...
Μαθητές ανταλλάσσουν επιστολές με πολωνικό σχολείο (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: (2024-25) Lasst uns auf Deutsch kommunizieren
Στο πλαίσιο του προγράμματος eTwinning "Lasst uns auf Deutsch kommunizieren", οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ Λυκείου είχαν την ευκαιρία να λάβουν ...
Γαλλική γλώσσα και γαστρονομία (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Στο πλαίσιο του άξονα 1 της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, η εκπαιδευτικός γαλλικής γλώσσας Μαρίνα Γραμματικοπούλου πραγματοποίησε...
Εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού (2024-25)
- Λεπτομέρειες
- Category: Δραστηριότητες
Στις 17 Μαρτίου 2025 πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου εκδήλωση επαγγελματικού προσανατολισμού...