STEM AND GAMES GUIDE (2023-24)
- Λεπτομέρειες
- Category: STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success
- Hits: 390
Στα πλαίσια του σχεδίου Εrasmus+ KA220 “STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success – STEM & GAMES” δημιουργήθηκε Οδηγός...
με στόχο να παρουσιάσει και να αναδείξει από το άθροισμα των διαφορετικών εμπειριών των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, αυτό που έχουν κοινό (τάσεις, αιτίες, πλαίσια, πολιτικές, πρακτικές, πιθανές λύσεις), καθώς και να αναδείξει ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες λύσεις, οι οποίες έχουν αποδειχθεί επιτυχείς και οι οποίες θα μπορούσαν εύκολα να χρησιμοποιηθούν σε άλλες χώρες.
Συγκεκριμένα, ο οδηγός περιέχει, κατ’ αρχάς, λεπτομερή περιγραφή της οργάνωσης και της δομής των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ισπανία, την Κροατία, τη Γερμανία, την Ελλάδα, την Ιταλία και τη Λιθουανία. Ακολουθεί ο χαρακτηρισμός των εννοιών της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και της αποτυχίας, καθώς και περιγραφή και ανάλυση των δεδομένων σχετικά με την πρόωρη εγκατάλειψη του σχολείου και την αποτυχία στις χώρες που συμμετέχουν στο σχέδιο. Τρίτον, παρουσιάζονται οι διάφορες αναλύσεις SWOT που πραγματοποιήθηκαν σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες των ευρωπαϊκών σχολείων σε αυτό το έργο σχετικά με την εφαρμογή και την ανάπτυξη των μεθοδολογιών STEM και gamification. Οι επόμενες ενότητες αναλύουν τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να επωφεληθούν από την παιχνιδοποίηση και το STEM για να ενεργήσουν με γνώμονα το συμφέρον των μαθητών τους. Επιπλέον, διερευνά τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να αυξήσουν τα κίνητρα των μαθητών τους και να τους εμπνεύσουν και να τους κινήσουν το ενδιαφέρον για την επίλυση προβλημάτων και τη χρήση της μεθοδολογίας παιχνιδοποίησης και STEM ως μέσο για να το πράξουν. Τέλος, κάθε ένα από τα σχολεία που συμμετέχουν σε αυτό το έργο παρουσιάζει μια σειρά από συγκεκριμένες προτάσεις με τις οποίες σχεδιάζει διαδραστικές δραστηριότητες και προσαρμόζει το πρόγραμμα σπουδών στις μεθοδολογίες που εμπλέκονται στο έργο.
Συντονιστές του Οδηγού (με αλφαβητική σειρά):
Claudia Althammer
Rosita Fiorenza
Eleni Flouri
Bernardo Hernández
Giedre Motejuniene
Massimiliano Strati
Zeljka Winkler
Συγγραφείς του Οδηγού (με αλφαβητική σειρά):
Claudia Athammer, Youssra Arena, Ma Ángeles Azorín, Paola Brischetto, Kalliopi Filippaki, Rosita Fiorenza, Eleni Flouri, Julia Gritsch, Bernardo Hernández, Ivana Imbrija, Vasileios Karagiannis,Tobias Kholmann Enrico Lammendola, Stella Lamprianou, Gaby Loicht, Theocaro Matzavinou, Ma Carmen Mirambell, Juan Carlos Molina, Giedre Motejuniene, Nomeda Peciukaitiene, Elena Pilini,
Elisabetta Scali, Mathias Scheitzeneder, Stephanie Schwepper, Anita Sommer, Valentino Spanò, Massimiliano Stratti, Angeliki Tenente, Christina Thurnhuber, Francesco Tripodi, Jovita Vainauskiene, Zeljka Winkler.
Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.
Μπορείτε να κατευθυνθείτε στο πλήρες κείμενο του οδηγού στην Αγγλική του έκδοση πατώντας εδώ.