Ημερίδα με θέμα "Προκλήσεις στην Εκπαιδευτική Πραγματικότητα" στις 3 Φεβρουαρίου (2023-24)

Το 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου σας προσκαλεί το Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024 στην Ημερίδα...

με θέμα «Προκλήσεις στην Εκπαιδευτική Πραγματικότητα». Η Ημερίδα διοργανώνεται στο πλαίσιο του σχεδίου Erasmus

“The teacher burnout and the new educational reality as a challenge of cooperation and professional enhancement”

2021-1-EL01-KA220-SCH-000031629

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Παρουσίαση σχεδίου Erasmus

10:00 Χατζηπλής Παναγιώτης, Διευθυντής 4ου ΓΕΛ Ρόδου

            Χαιρετισμός, παρουσίαση σχεδίου

10:15 Τενέντε Αγγελική, εκπαιδευτικός 4ου ΓΕΛ Ρόδου

            Παρουσίαση αποτελεσμάτων σχεδίου

10:30 Φιλιππάκη Λίνα, εκπαιδευτικός 4ου ΓΕΛ Ρόδου

            Παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού σχεδίου

10:45 Φλουρή Ελένη, εκπαιδευτικός 4ου ΓΕΛ Ρόδου

            Εργαλείο μέτρησης εργασιακής εξουθένωσης

Εισηγήσεις

11:00 Μουλά Ευαγγελία, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων Α Περιφερειακής Ενότητας Δωδ/σου

            «Μια ματιά στην εξουθένωση των εκπαιδευτικών εκ των έσω»

11:30 Σύβακα Τριανταφυλλιά, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Γαλλικής, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Πιερίας, Χαλκιδικής,     Λέσβου, Σάμου & Χίου, Πρέσβειρα eTwinning Δυτικής Θεσσαλονίκης

            «Συνεργατικά Σενάρια & Βέλτιστες Πρακτικές: Κατευθυντήριες Οδηγίες για Ένα Δημιουργικό Εκπαιδευτικό Περιβάλλον»

12:00 Καρπούζης Κώστας, Επ. Καθηγητής Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, Πάντειο Πανεπιστήμιο.

            «ΑΙ: Ένας εκπαιδευτικός για κάθε μαθητή & υλικό για τα μαθήματά μας»

Διάλειμμα για καφέ

Εργαστήρια

13:00 Μουλά Ευαγγελία «Εμπλουτίζοντας τη διδασκαλία μέσω επαυξημένης πραγματικότητας (arturor

14:00 Σύβακα Τριανταφυλλιά «Εργαστήριο Καινοτόμων Εκπαιδευτικών Εργαλείων: Συνεργατικά Σενάρια, Web 2.0 Εφαρμογές και eTwinning για ένα Δυναμικό Περιβάλλον Μάθησης»

15:00 Καρπούζης Κώστας «Ένας εκπαιδευτικός για κάθε μαθητή: υλικό για τα μαθήματά μας με το Microsoft Copilot»

Δήλωση συμμετοχής

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfquZqc49XhFC78MA6ZUe9EIZcNq5wZ5Aa_5tYb5PAVxC4fPQ/viewform?usp=sharing

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση συμμετοχής

Τόπος: Αίθουσα Εκδηλώσεων 4ου Γενικού Λυκείου, Ηλία Βενέζη & Παπαδιαμάντη, Ανάληψη, Ρόδος

Βιογραφικά εισηγητών

Η Δρ. Ευαγγελία Μουλά είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Φιλολόγων Α Περιφερειακής Ενότητας Δωδεκανήσου, Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο στην Ψηφιακή Αφήγηση στην Εκπαίδευση, μεταδιδακτορική ερευνήτρια στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΕΚΠΑ και επιμορφώτρια ενηλίκων. Με συγγραφικό έργο, διεθνείς δημοσιεύσεις και ανακοινώσεις σε θέματα παιδαγωγικής και διδακτικής με έμφαση στην αξιοποίηση της pop κουλτούρας και των ΤΠΕ.

Η κ. Τριανταφυλλιά Σύβακα είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης Γαλλικής, Δυτικής Θεσσαλονίκης, Πιερίας, Χαλκιδικής, Λέσβου, Σάμου & Χίου και Πρέσβειρα eTwinning Δυτικής Θεσσαλονίκης, αξιολογήτρια ΕΟΠΠΕΠ και συνεργάτης του ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ. Έχει κάνει σπουδές στη Γαλλική Γλώσσα και Φιλολογία, στον Ελληνικό Πολιτισμό, στην Εκπαίδευση και στη  Θεολογία. Έχει εξειδίκευση στην Ειδική αγωγή και στην Ψυχολογία των Εφήβων.  Έχει συμμετάσχει σε πλήθος προγραμμάτων eTwinning, Erasmus+, ASEF κι έχει διακριθεί με βραβεία και ετικέτες ποιότητας. Προωθεί τα Ευρωπαϊκά προγράμματα, τις διαπολιτισμικές συνεργασίες και την καινοτομία στην Εκπαίδευση. Έχει συμμετάσχει σε πολλά συνέδρια με εισηγήσεις και έχει συγγράψει πλήθος άρθρων σε εκπαιδευτικά επιστημονικά περιοδικά.

Ο Δρ. Κώστας Καρπούζης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Στην έρευνά του ασχολείται με αλγορίθμους που κάνουν τα υπολογιστικά συστήματα περισσότερο προσαρμόσιμα στο πώς οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με αυτά, χρησιμοποιώντας έννοιες φυσικής αλληλεπίδρασης και τεχνητής νοημοσύνης. Παράλληλα, ερευνά πώς τα ψηφιακά παιχνίδια και η παιχνιδοποίηση, ως πολιτιστικά τεκμήρια, μπορούν να αξιοποιηθούν για τη διδασκαλία συμβατικών και κοινωνικών δεξιοτήτων σε ενηλίκους και παιδιά. Από το 1998 έχει συμμετάσχει σε πάνω από είκοσι έργα Έρευνας και Ανάπτυξης, με εξέχοντα παραδείγματα το έργο Siren (το έργο ψηφίστηκε Best Learning Game in Europe το 2013 από την Games and Learning Alliance) και το έργο H2020 iRead, που παρήγαγε το Navigo, το νικητή του διαγωνισμού GALA Serious Games competition το 2018. Είναι μέλος της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής και Τεχνοηθικής και Πρόεδρος της Ένωσης Μηχανικών Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας. Έχει δώσει τρεις ομιλίες σε διοργανώσεις TEDx, ενώ το TED-Ed video του με τίτλο “Can machines read your emotions?” έχει αναπαραχθεί πάνω από 320.000 φορές και έχει μεταφραστεί σε 24 γλώσσες.